50 shades of a grey bedroom
DATUM: 2013-08-06 TID: 21:24:00

Jag som alltid annars varit så glad i färg har börjat dra mig mer mot grått och vitt. Lite tråkigt kanske? Men något som snurrar i skallen bland önskedrömmarna är ett rum i alla möjliga grå nyanser. Inte ett helt hem i grått, alltså. Det hade jag nog aldrig tillåtit mig själv. Men ett rum som är lugnt och nedtonat, precis som man vill ha det när man ska sova. Sovrummet skulle vara perfekt. Fluffiga kuddar och plädar i olika toner av grått, kanske med en färgklick av lila eller senapsgult. Och blommor och ljus som livar upp förstås.
 
Beige kan bli panik-tråkigt. Vitt blir för ljust. Men grått vill jag bara mysa in mig i. Sovrumsgrått.
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: