Aldrig ensam
DATUM: 2013-08-08 TID: 00:07:25

Nu är Viktor borta från mig några dagar, det är rep hit och spelningar dit. För er som inte vet så spelar han i ett coverband och gör lite andra gig på fler håll. Det som är positivt med dessa "ensamma" perioder är att jag får så himla mycket gjort! Skaparsuget bara blomstrar upp och jag gör och gör och gör. Det känns jättebra att det verkligen slukar mig och att jag nästan glömmer att sambon är borta. Så på det viset kan jag känna att kreativiteten är en gåva och bland det bästa jag har, med den känner jag mig aldrig ensam!
 
Så ikväll har jag suttit på balkongen. Sprayat några fler vaser, målat på porslin, börjat måla över en gammal tavla och gjort en annan liten tavla. Och tappat en färgburk vars innehåll sprättade upp i både ansikte, hår och kläder. Exakt som det ska vara!
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: