Mattor
DATUM: 2013-07-21 TID: 16:34:46

Jag har blivit totalt såld på mattor. Gud vad många fina det finns. En matta har makten att förändra karaktären i ett helt rum. Sjukt nog så är det framför allt trasmattor som får mina knän att bli som svagast. Inte de gamla i plast eller blekta färger. Men de fräscha, vita, grå, eller i blandade galna färger.
 
Jag har lovat mig själv att dämpa mig med färger och mönster, som annars ligger mig så varmt om hjärtat. Så det kändes perfekt när jag hittade de här två goingarna, 65 och 50 kr. Den vita skulle passa perfekt med stolen jag gjorde. Jag är säker på att båda kommer hitta sin plats. :)
 
 
Kommentarer
Postat av: R - den ovita sanningen http://ovitaskor.blogg.se

vars hittade du dom? =)

Svar: På den stora second hand-butiken som ligger ovanför balderskolan, typ. Så tyvärr var dom ensamma om att finnas! Haha=)
Caroline

2013-07-21 @ 22:34:46
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: