Välkommen till min nya blogg!
DATUM: 2013-07-03 TID: 21:58:58

Hej på er!
 
Det var längesedan jag publicerade en skrift på nätet sist (tål ej ordet "blogga"), men på senare tid har jag känt ett stort behov av att dela med mig av mitt största intresse, vilket är ungefär ALLT som går under rubriken gör det själv. Jag brinner för att omvandla saker, hitta på egna lösningar och sätta min personliga prägel på ting. Sätter stort värde i saker folk åstadkommit själva, det är otroligt fascinerande hur olika stilar människor har. Även om man strävar efter samma resultat så kan det se helt olika ut beroende på vem som jobbat.
 
Återbruk är något som känns helt naturligt för mig, jag älskar att gå på second hand-butiker och hitta gamla saker som antingen är charmiga som de är eller som man kan ha som renoveringsprojekt. Med tanke på hur långt vi har gått med att förstöra den finfina värld vi lever i så är det ju rent ut sagt skitbra att intresset kring re- och upcycling har ökat på sistone, att vi tar det vi redan har istället för att producera nytt hela tiden. Och jag hoppas såklart att återanvändningen ökar ännu mer!
 
Så för att dra ett av mina små strån till stacken ska jag skriva på denna sida så fort jag har lust och visa vad jag har gjort, vad andra har gjort och det jag vill göra. Målet är att ni ska bli taggade till att skapa själva och att en och annan glödlampa tänds i era huvuden. Många säger att de inte kan, men jag tror att ALLA kan, bara man vill och låter sig själv misslyckas ibland. Jag ska ge alla tips jag kan komma på och hoppas ni följer med och låter er inspireras! :)
 
/Caroline
Kommentarer
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: