Lampfötter
DATUM: 2013-10-30 TID: 22:11:58

Ikväll har jag äntligen hunnit sätta ihop mina lampfötter. Jag har jobbat en hel del på senaste så det har inte funnits så mycket tid över till annat än att laga mat och sova känns det som. Men ikväll har jag påbörjat några olika idéer och här är den första av dem! :)
 
Jag gick ut i "skogen" en vacker höstdag och plockade ihop lite av vad naturen hade att ge. Bland annat en massa pinnar som jag kapade i ungefär lika längd så de skulle passa till lampfötterna jag köpt. Målade pinnarna vita och snurrade fast dem runt stommarna med snöre, och svårare än så var det inte!
 
 
Kommentarer
Postat av: Annica

De blev kanonfina!!

2013-10-31 @ 09:21:30
Postat av: Ellen http://yubaba.blogg.se/

Vad snyggt!

Svar: Tack så mycket!:D
Caroline

2013-12-26 @ 12:39:08
Postat av: Emma

Jättefint! Får man fråga vart du köpt lampfötterna och skärmarna? :)

Svar: Tack så mycket! :) Skärmarna är från IKEA och fötterna från Jysk, om jag inte minns helt fel!
Caroline

2014-01-14 @ 16:15:19
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: