Julpynt
DATUM: 2013-12-04 TID: 20:54:00

Det börjar vara dags att förbereda sig inför pysslets högtid, julen. Tyvärr är jag ingen julpynts-människa men jag ska försöka mysa till det hemma ändå och dela med mig av tips jag finner intressanta och användbara. =) Här nedan är tre jul-favoriter väl värda av prova på!
 
Gör en stor julstjärna av pinnar som hålls ihop med hjälp av lim eller ett vackert snöre du binder med. Fint att sätta upp i fönstret, särskilt om du lindar in en ljusslinga också!
Bildkällor: dengamlaskolan & houseofphilia
 
 
 
 
Har du ett gäng tomma glasburkar hemma får du snabbt ihop dessa fina julprydnader. Limma fast små plastgranar i locken och spraya med glitter eller fyll med lite florsocker. Du kanske väljer att sätta in en snögubbe istället, eller en liten vinterby?
 
Bildkälla: masonjarcraftslove
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 En alternativ julgran av vackert målade pinnar uppsatta på väggen. Nästa år kanske?
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: