Fotoalbum
DATUM: 2013-10-21 TID: 20:02:07

Det visade sig vara överraskande svårt att hitta foto-plastfickor i Skellefteå. När jag väl hittade en butik där de sålde såna var de såklart slut. Och när jag återkom nästa gång var de slut igen. Så jag passade på att köpa 10 st 10-pack när jag var i Happis. Ca 600 foton har nu fått sig en plats i min superfina pärm som jag hittade på second hand för en tia, precis i min stil var den. Mysigt att sitta och bläddra i en pärm och det känns jättebra att ha bilderna "på riktigt" ifall det skulle hända något med datajäveln.
 
 
Kommentarer
Postat av: Mandy http://amandamoritz.blogg.se

Ååååhhh mys! Saknar dig :*

Svar: väldigt mycket mys!! dök upp många fina minnen i skallen medan jag kollade igenom alla bilder;) <3
Caroline

2013-10-21 @ 22:53:09
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: