Om killen också får välja
DATUM: 2013-10-23 TID: 19:37:00

Nu står det äntligen en riktig soffa i vårt vardagsrum! En nygammal från Blocket, helt och hållet vald av min käre sambo. Och igår var vi på Mio och hittade en dunderfin matta. En megastor trasmatta av stentvättad jeans. Det var 25% rabatt på alla mattor så denna kostade ca 450 kr, ett riktigt kap. Roligt att Viktor blev lika förtjust som jag, så förtjust att han erbjöd sig att ta notan till och med! Vilken karl.
 
Usch vad ont man fick i ögat av den här första bilden. Lovar er att rummet är mycket behagligare i verkligheten... får fixa bättre bilder senare!
 
 
 

Annars pysslas det på för fullt. Vi håller på att måla saker, i var sitt rum, väldigt socialt och mysigt haha! Viktor penslar på en TV-bänk som jag tror kommer bli jättefin och själv sitter jag och piffar till saker jag hittat ute i skogen. Synd att det blev så blött ute nu, skulle nämligen behöva lite påfyllning av material. Har vi tur är jag klar till våren i alla fall. ;)
Kommentarer
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: