VIFT & FINURLIG
DATUM: 2013-10-21 TID: 10:19:00

I lördags var jag upp till Haparanda och gick bland annat in på IKEA, förstås. Flera av grejerna jag skulle ha tag i var slut, men jag kom i alla fall hem med ett nytt stort skrivbord, gardiner till hobbyrummet och andra småsaker som har lust att slinka ned i kundvagnen när man är trött och inte riktigt vet vad man vill.
 
Jag är i alla fall riktigt nöjd över ett gäng blockljus jag köpte, med doft av honung. VIFT heter dem och kostar 39 kr/st. Det luktar redan i hela vardagsrummet och jag har inte ens tagit av plasten!
 
Sedan har IKEA börjat sälja stuvbitar, "rullvis". I varje rulle är det 50 bitar som är 20x20 cm, och det är blandade IKEA-tyger. Endast 29 kr! FINURLIG gillas starkt.
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: