Nytt i vardagsrummet
DATUM: 2014-01-16 TID: 23:05:00

Shit så tråkiga bilder det blir i detta mörker. Men här är i alla fall lite nykomlingar i mitt hem.
 
Huset och ljusstakarna köpte jag på Åhléns, 129:- respektive 49:-/st. Även pallen som syns till vänster kommer därifrån, nedsatt från 599 till 399 kr. De små keramik-djuren kommer från Hemtex, 129:- för de tre små och 79:- för den större. Den grå canvas-tavlan med text fanns på Clas Ohlson och gick på en hundralapp typ. Motivet till den mindre tavlan har jag gjort i photoshop.
 
 
 
Och så har tavelväggen ovanför soffan arrangerats om för mer struktur.
 
Kommentarer
Postat av: amdy http://amdy.blogg.se

längtar tills jag får beskåda denna lägenhet med egna ögon alltså!

Svar: Jag längtar också:))))
Caroline

2014-01-17 @ 15:53:01
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: