Hej på er!!
DATUM: 2014-03-21 TID: 14:25:19

Nu är det ett bra tag sedan sist. Vintermörkret tog gnistan ifrån mig och inte blev det bättre av att bo ensam. Har för det mesta sovit känns det som. Men nu verkar det som att våren är på gång, energin kommer med ljuset och idéerna vaknar till liv! Jag törs inte säga att jag är tillbaka än men jag hoppas kunna få fram lite inspiration i alla fall. :)
 
Just nu håller jag på att rensa lägenheten. Jag fick ett ryck igår och började röja ur skåpar och garderober. En spontan vårstädning! Så snart åker ett lass med kläder och gamla inredningsprylar iväg till Myrorna istället för att ta plats här. SKÖNT.
 
Här är några av mina senaste inköp. Jag ville ha något speciellt på väggen bredvid toalettdörren och insåg att stegen från Åhléns skulle passa helt perfekt. 299:- gav jag för den, men går enkelt att göra själv nu när virket börjar tina fram, titta bara på Annas! :)
 
 
 
 
Rusta levererar allt bättre. Dekorationsfågelbur och trådkorg 149 kr/st. Och ingen verkar ha missat deras fejk-Happy Lights som finns i olika färger, också 149 kr. Piffar upp vilken vrå som helst!
 
 
 
 
Och så hittade jag så härliga koppar på Pingstkyrkans second hand, en femma styck! :)
 
 
 
 
Då får vi hoppas att det inte dröjer alltför länge till tills vi hörs igen! Ska försöka skaffa mig en ny dator också, har råkat slå sönder delar av tangentbordet i förbannelse.
Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du är tillbaka!

2014-03-21 @ 17:11:23
Postat av: Birgitta Dahlquist

Vi har nog alla, mer eller mindre legat i ide över vintern. Men nu skiner solen och krafterna återkommer! Du har många fina ideer o tips åt oss andra! Tack för det Caroline!! Kramar

2014-03-28 @ 09:09:05
Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: